تو را گم می کنم هر روز و پیدا می کنم هر شب


تو را گم می کنم هر روز و پیدا می کنم هر شب

 بدینسان خوابها را با تو زیبا می کنم هر شب

تبی این گاه را چون کوه سنگین می کند آنگاه
چه آتشها که در این کوه برپا می کنم هر شب

تماشایی است پیچ و تاب آتش ها .... خوشا بر من
 که پیچ و تاب آتش را تماشا می کنم هر شب

مرا یک شب تحمل کن که تا باور کنی ای دوست
 چگونه با جنون خود مدارا می کنم هر شب

چنان دستم تهی گردیده از گرمای دست تو
که این یخ کرده را از بیکسی  ها  می کنم هرشب
 
تمام سایه ها را می کشم بر روزن مهتاب
 حضورم را ز چشم شهر حاشا می کنم هر شب

دلم فریاد می خواهد ولی در انزوای خویش
 چه بی آزار با دیوار نجوا می کنم هر شب

کجا دنبال مفهومی برای عشق می گردی ؟
که من این واژه را تا صبح معنا می کنم هر شب

نظرات 14 + ارسال نظر
پانیذ یکشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:39 ق.ظ http://www.shadmane.blogfa.com

خیلی قشنگ بود
به ایوان می روم و انگشتانم را
بر پوست کشیده ی شب می کشم
چراغ های رابطه تاریکند
کسی مرا به آفتاب معرفی نخواهد کرد
کسی مرا به میهمانی گنجشکها نخواهد برد
پرواز را به خاطر بسپار
پرنده مردنیست...


شعر شما هم قشنگ بود

پنهان شده یکشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:32 ب.ظ http://www.makhfigah91.blogfa.com

خیلی زیبا بود

توام دیوونه ی ماه شدیاایجوری


بلی بلی
مهر ماه هم آخرش ماه داره دیگه

رهام یکشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:56 ب.ظ http://alonehearte.blogfa.com

سلام عالی بود
کسی از جنس کلکسیون

سلام
خواهش میکنم
بلی بلی از جنس ...

پنهان شده دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:28 ب.ظ

bekhoon!!!!!!!!!!farda rooze jahanye (i love u)ast. age ino gerefty manish ine ke yeki dooset dare. ino be 10 nafar befrest ta 143 daghigheye ayande va farda behtarin rooze toe. NIME SHABE EMSHAB ESHGHE VAGHEYIYE SHOMA SABET MIKONE KE DOOSET DARE. saat 14 farda ye etefaghe khoob baratoon miofte in mitoone harja bashe. baraye bozorgtarin shoke zendegitoon amade bashid......

ممنون

هما سه‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:58 ب.ظ

سلام داداش سعید
خوبی؟ خیلی وقته بیخبری
نکنه دیگه از وبم خسته شدی که نمیای اونورا

سلام
ممنون شما خوبید؟
من چند وقت یکبار کل لینک هامو سر میزنم
فک کنم مال شما هم این سری سر زدم
ولی خب این دفعه که نظر میذاری لینک وبتم برام بذار

تهمینه سه‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:40 ب.ظ http://mosaferekhaneye172.blogfa.com

دلم فریاد می خواهد ولی در انزوای خویش
چه بی آزار با دیوار نجوا می کنم هر شب

قشنگ بودش پسرم

سلام
شعر قشنگی بود ممنون

یـــآســمــنــ جــووونـ سه‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:27 ب.ظ

man nemitonam nazar bearam khob

فلفل بانـــــــــــــــــو سه‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:26 ب.ظ

عشق واژه ی غریبیه...

اتفاقا آشناست
فقط یه دل صاف و ساده میخواد
که آدم تا خودشو صاف و ساده میبینه
بقیه سوء استفاده میکنن
___________
راستی مبادله میکنی؟!

sahel سه‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:30 ب.ظ http://imwaiting.blogfa.com

UPДм
___ UPДм
_____ UPДм
________ UPДм
____________ UPДм
________________ UPДм
____________________ UPДм
________________________ UPДм
____________________________ UPДм
____________________________ UPДм
________________________ UPДм
____________________ UPДм
________________ UPДм
____________ UPДм
________ UPДм
_____ UPДм
___ UPДм
__ UPДм
__ UPДм
___ UPДм
_____ UPДм
________ UPДм
____________ UPДм
________________ UPДм
____________________ UPДм
________________________ UPДм

negar چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:10 ق.ظ

سلام .... اوپا
به به ... مثل همه ی پست های دیگه این هم بسیار زیبا بود ... ممنون ....

سلام
ممنون

یسنا چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:03 ب.ظ

سلاااااااااااااااااااااااااام
خیییییییلی قشنگ بود
خوشمان آمد
میگم چرا توی ج کامنتا واسه همه شکلک میزارین ولی واسه نگار نمیذارین؟؟؟

سلام
ممنون
بیا واسه توام نذاشتم

پانیذ پنج‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:02 ق.ظ http://www.shadmane.blogfa.com

سلام
الان خیــــــــــلی خوشحالم،چون اسمم اولین نفرم تویه نظرات
اول شدم
جایزه هم میخوام


اوکی جایزه هم داریم
فقط باید بصبری

هستی جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:59 ق.ظ http://hastifr.blogfa.com

سلام
خسته نباشید
آپم
ومنتظر حضورو نظر ارزشمندتون...
درضمن مطلب«هارپ چیست؟» رو حتما مطالعه بفرمایید...
التماس دعا

سلام
سلامت باشید
به روی چشم حتما

خُب معلومه منم دیگه ! جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:32 ب.ظ

سلام

سعید خوبی

قبول باشه

ببین من اون قالبه رو آپ کردم خداکنه دیده باشی

چون باز قالب رو عوض کردم اون قبلی پرید

هر وقت نت امدی بهم بگو تا منم بیام آپ کنم تا باهم ردیف کنیم

پیش پیش عیدت مبارک

سلام
قربانت هادی جان
شما هم قبول باشه
اوکی حتما
عید شما هم پیشاپیش مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد