کی جای من اومد


گذشتم از جلوے چشمام دارن رد میشن آهسته

تو رویام تو رو میبینم یه رویاے پر از غصه

با چشمای پر از اشکم بهت راهو نشون دادم

خودم گفتم برو اما به پاهاے تو افتادم

تو آسون رد شدے رفتے تو کوران غمو سختے

منم رفتم پی کارم تو هم دنبال خوشبختے

کے توی قلبت جاے من اومد اسمو از تو خاطر تو برد

کے بوده اینقدر اینقدره راحت باعثش بود که خاطراتمو برد

چے شده حالا که از این دنیا زندگے رو بدون من میخواے

چجورے میشه چجورے میتونے میتونے با خودت کنار بیاے

یه جورے ریشه هام خشکید که انگار کار پاییزه

خزونه رفتنت انگار داره برگاشو میریزه

یه جورے گریه میکردم که بارون بینشون گم بود

کاش این رویا از آغازش فقط خوابو توهم بود


دانلود آهنگ

نظرات 5 + ارسال نظر
samira پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:47 ب.ظ

عالی بود

ممنون

تمنا جمعه 24 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:48 ب.ظ http://tamanna1359.blogfa.com

ممنون از حضور...لطف و نظزتون...
شرمندم اینروزا کم پیدا شدم...ان شالله جبران کنم...

خواهش
خواهش ایشالا جبران میکنید

گلی خانوم جمعه 24 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:54 ب.ظ

ahange khili ghashangi bod....

بلی بلی

یـآســَـمَن جمعه 24 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:25 ب.ظ

ســــــــــــلام
به به
نظرات هم که تایید شدن....
همه ی آهنگهای آلبوم حباب محسن یگانه رو میدوستم

سلام
بلی بلی که تایید شده

بلی که آهنگاش قشنگه
پس چی فک کردید قشنگ نیست

نگـــــار شنبه 25 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:07 ق.ظ

سلام داداشی ..
می بینم که نظرات رو تایید کردی ... به به ...

من که عاشـــــق این شعرم آورین

سلام آبجی
بلی بلی که تایید نمودیم
آره شعرش بسی زیباست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد