کـمی بـا من ، هـــمـنـوا شــــو ..



چتـــرت را ببـند ..


سـری بـه کلـبه ی بـــارانـی ام بــــزن ..

کمــی زیــــر ِ بـــاران ِ دیـــدگـانــم خـیس شــو !

و اگـــر مجــالـی بــــرای ِ همـنـوایــی بــود

کـمی بـا من ،

هـــمـنـوا شــــو ..
نظرات 31 + ارسال نظر
دفترچه جمعه 16 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 06:03 ب.ظ http://daftarcheyeyaddasht.blogfa.com/

سلام
عیدتون مبارک :)

ممنون
عید شما هم مبارک

میم مثل مهدی شنبه 17 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:28 ق.ظ http://mykist.blogfa.com

سلام
صب بخیر
اومدم یه سری بهتون بزنم

امروز روز دید و بازدید کلکسیونیه[گل]

سلام
صبح شمام بخیر
ممنون که سر زدی

میم مثل مهدی شنبه 17 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:39 ق.ظ http://mykist.blogfa.com

سلام
صب بخیر
اومدم یه سری بهتون بزنم

امروز روز دید و بازدید کلکسیونیه[گل]

سلام
ممنون

یـــآســمــنــ جــووونـ شنبه 17 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:56 ق.ظ http://sheytonak1391.blogfa.com

سلام بزرگوار
به رسم کلکسیون اومدم
یه سر بهت بزنم

سلام
چرا همه به رسم کلکسیون میان
هیچ کس به خاطر خودمون سری به اون یکی نمیزنه؟!!

شادمانه شنبه 17 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:58 ق.ظ http://www.shadmane.blogfa.com

اگر ذره بین نگاه قوی باشد
در تمام صفحه های ورق خورده ی زندگی اثر انگشت او دیده می شود ...
چه بچه گانه است که فکر می کنیم
همه اش را به تنهایی (!) رنگ کرده ایم ...

خیلی قشنگ بود
ممنون

یسنا شنبه 17 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:02 ب.ظ

سلااااااااااااااااااااام
عکسش خیلی قشنگ بود
اصلنم رمز نمیخوام اسرار نکن

سلام
ممنون
اه چه جالب اولین کسی هستی که رمز نمیخوای

یـــآســمــنــ جــووونـ شنبه 17 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:12 ب.ظ http://sheytonak1391.blogfa.com

eeeee
nadashtim dg
man k hamishe havijori ham miyomadam

خب همه که مثل هم نیستن
ولی خب اینکه بعضیا میگن طبق رسم کلکسیون اومدم
آدم یجوریش میشه

امیرحسین شنبه 17 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:29 ب.ظ http://zolalezolal.blogfa.com

سلام
سعید جان
کمی با من هم نوا شووو
من به رسم دیدن خودت اومدم فقط مدیونی فکر کنی امروز 17 هم هست

سلام
باشه

negar شنبه 17 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:08 ب.ظ http://negarnaghsh.blogfa.com

سلام اوپا .....
این چتر و اینا منظور چیه ؟؟؟
همون چتر ها را باید بست و اینا هست ؟؟؟


ممنون که این عکس خوشگل رو گذاشتی ... دلــــــــــــــم بارون میخواد
ولی اینجا که بارون نمیاد ...... :((

راستی عید گذشته ات مبارک :)

سلام
آره یه چیزی تو همون مایه هاست

لیلا شنبه 17 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:35 ب.ظ http://leilyleila.blogfa.com

سلام
من به رسم کلکسیون نیومدم
دیدم اومدین دید گفتم منم بیام بازدید

سلام
ممنون

تهمینه شنبه 17 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 06:19 ب.ظ

سلام پسر گلم

خوبی ننه

نمیای سر بزنی نوه نوهای قدیم

روز بازدیدت مبارک باشه پسرم

امروز هی دلم میخواست بگم پسرم پسرم

گفتم بیام بهت بگم پسرم

سلام ننجون
من که سر میزنم
ولی چه فایده که هیچ پست جدیدی نمیذاری
ولی چرا تو ننجون؟!
چرا توام نوشتی روز بازدید و این حرفا
به هر حال ممنون

خُب معلومه منم دیگه ! شنبه 17 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:25 ب.ظ http://dftm.blogfa.com

سلام

خوبی شما

واقعا لذت نداره به نظرت ؟

سلام
قربونتون
شما خوبید؟
لذت داره
ولی نه اینکه بکوبن تو سرت و منت بذارن که چون امروز روز بازدید هستش من اومدم
ببخشید ولی من 100 سالش نمیخوام چون روز بازدیده بیان سرم
دوس دارم چون یکی از دوستاشون تویه یه جمع دوستانه هستم بیان سرم
نه اینکه بنویسن چون روز بازدید هستش اومدیم سرت

خُب معلومه منم دیگه ! یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:27 ق.ظ http://dftm.blogfa.com

سلام

خوبی

صبحت بخیر عزیزم ( با آهنگ معین بخونش )

آره منم خودم دوست ندارم کامنت ها یکنواخت باشه

به قول معروف اسیر نمیبریم که . مجبورم نیستیم که

ولی کار هماهنگ و دسته جمعی خیلی لذت بخشه

منظورم بچه ها هم این نیست که چون روز دید و بازدیده امدیم سر زدیم . چون بقیه روز ها هم میان

اینو ما توی متن مطلبمونم نوشتیم که یه طوری نشه فقط محدود به همین روز قرارمون بشه

هر کسی یه سلیقه ای داره دیگه

شما مطمئن باش برا اینکه یکی از دوستای گل ما هستی ما میاییم بهتون سر میزنیم . شک نکن دید و بازدید کیلو چنده . دید و بازدید یه قراره یا تاریخه چیزی از خودش نداره

سلام
مرسی عزیز دل
بابا من هرچی سعیش کردم نتونستم با آهنگ معین بخونم

صداتو ضبط کن بفرست
در مورد اون مساله هم باشه قبوله
ولی خب بعضیا فقط یه متن و کپی پیست میکنن واسه همه
پس انگار داردن از روی اجبار این کارو میکنن
منم میدونم همه دوستیم و ... ولی خب ....
باشه منم دیگه سخت نمیگیرم
شاید توقع من خیلی بالاست از بچه ها

یـــآســمــنــ جــووونـ یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:04 ب.ظ http://sheytonak1391.blogfa.com

salam
upidam biya
chera gol nadare to in shekla?!

سلام
اوکی الان میام
غول یا گول؟!

دفترچه یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 06:35 ب.ظ http://daftarcheyeyaddasht.blogfa.com/

سلام
کلکسیون چیه؟؟

سلام
کلسیون یه وبلاگ گروهی هست که چندین نویسده داره
و منم یکی از نویسنده هاشم ولی بیشتر کسایی که برام نظر میگذارن
از نویسنده های اون وبلاگ هستن
وبلاگ جالبیه
من خودم چند وقته به علت یه سری مسائل نتوستم سر بزنم
ولی خب شما اگه تونستی برو سر بزن
بچه های باحالی داره
تازه مطالب قشنگیم هر روز روش آپ میشه
لینکشم رو میتونی از سمت چپ ، پایین وبلاگم پیدا کنی

[ بدون نام ] دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:05 ب.ظ

eeee
mer30 k omadi

خواهش میشود

رها دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 05:44 ب.ظ

سلام..اشکالی نداره آخه خودمم کپ زده بودم:)
نخیر مخاطب خاص من فرق داشت

اوکی

رها سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:23 ق.ظ

سلام.....صبح بخیر
با عرض پوزش من صندلی داغ نمیشینم....مگه چندتا سوال داری؟اگه خیلی واجبا بپرس تا بجوابم

میگم چه شکلکای باحالی داریا آدم دلش می خواد همه رو بزاره

سلام
صبح توام بخیر
خب چرا نمیشینی؟!!
خیلی سوالات فراوون دارم
واجب که نیستن
ولی باشه میپرسم
آره شکلکای اینجا باحالن
از بلاگفا بهترن

[ بدون نام ] سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:23 ق.ظ

رها سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:24 ق.ظ

رها سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:25 ق.ظ

میگم چرا اسمت محمد سعیده؟

میدونستی من از محمد بیشتر خوشم میاد تا سعید

دوسنتنش که میدونم
ولی خب بابا مامانم گذاشتن دیگه
خب مگه سعید چشه؟!

رها سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:27 ق.ظ

یه بار به سعید میگن بهترین شهر دنیا کجاست ؟میگه سانفرانسیسکو....میگن بنویسش میگه غلط کردم قم


بهترین شهر دنیا فقط آنتالیاست و دبی
دیدی تونستمم بنویسمشون

یسنا چهارشنبه 21 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:00 ق.ظ

سلااااااااااااااااااااااااام
میدونستی ۵روزه وبت آپ نشده؟؟ آخه این چه وضعیه؟ میگم سرت شلوغه وقت نمیکنی اون رمزتو بده من واست آپ میکنم

سلام
آره میدونم
قبلا زود به زود آپ میذاشتم واسه همین خیلی لووس شده بود
الان سعی میکنم هفته ای یکی بذارم
ولی سر میزنم ببینم کی نظر داده و اینا
بابت رمز هم مشکلی نیست
ولی تا جایی که خبر دارم وب توام زود به زودی آپ نمیشه ها

رها پنج‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:52 ق.ظ

سلام...پول بده تا نمره بگم

سلام
بابت نمره هات موقع صندلی داغ ازت میپرسم
اصلا فکرشم نکن بتونی منو بپیچونی

yasamin jon پنج‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:11 ب.ظ

salam
khobam khobi?
in postayi k gozashtam az tahe del nist....
az harchi khosham biyad mizaram.....
mamnoon k miay o sar mizani....
post jadid ham bezari bad nistan

سلام
خدارو شکر
ممنون
اوکی میدونم
خواهش میکنم
زود به زود که پست میذارم کسی نمیخونه
اینجوری باعث میشه همه نظر بدن واسه یه پستم

تهمینه پنج‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:48 ب.ظ

سلام
خوبی نوه گلم

منظورم این بود که این روز تبریک گفتنیه که همدیگه رو دوست داریم و مهمونی میریم مثل عیدا

ببخشید یه خرده بی حواسم حواسم نشد که بیام بگم ولی یه مدتیه .....

سلام
مرسی
شما خوبی؟
باشه میبخشیم

یسنا جمعه 23 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:07 ق.ظ

سلااااااااااااااااام
خوبید؟ خ سرتون شلوغه ها
خب پس چرا رمز نمیدید بهم؟؟ تعارف میکنید؟
من که ۲-۳ روز ۱بار آپ میکنم! سوتی میدید در حد لالیگا!


سلام
ممنون ، شما خوبید؟
نه چه تعارفی ، اصلا به من میاد تعارفی باشم
اِاِاِاِاِ پس چرا من ندیدم

فلفل بانـــــــــــــــــو یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:58 ق.ظ

خب دوس میداشتم
به به اینجا چه دعوایی بوده من نبودم
آخ جوون دعوا

جات خالی خانم فلفلی

مهسا سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:38 ق.ظ http://khalvatgaheman71.blogfa.com

یه وقتی بارانو دوس داشتم تا کسی اشکامو نبینه
ولی الان...
راستی از کی گریه نکردم؟تومیدونی؟

من که دیوونه بارونم
ولی خب تو رو که نمیدونم ولی خودمو میدونم

negar سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:13 ب.ظ http://negarnaghsh.blogfa.com

چون متن بالایی نمیشد نوشت اومدم پایینی D:

negar سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:16 ب.ظ http://negarnaghsh.blogfa.com

سلام برادر ......... یه چیزی بگم ؟؟؟
تو دلت می گی بگو ....
خب میگم ....

چرا تو قسمت نظرات دخترا بیشتر نظر میدن ... تو وبلاگت ؟؟؟؟ هان ؟
بهم بگو
هان ؟؟؟؟
هان ؟؟




نترس به کسی نمیگم ....

سلام
نمیدونم از خودشون بپرس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد