آهنگ سوم - همکلاسی



سومین آهنگ مال همکلاسی هستش

البته یه فایل والپیپر هم همراه آهنگ هستش
که درون یک فایل زیپ هستن 2 تاشون
از اینجا دانلودشون کنید
امید وارم خوشتون بیاد
خوانندش رو هم حدس بزنید

نظرات 3 + ارسال نظر
همکلاسی یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:10 ب.ظ

سلام
خوبی؟
مرسی اهنگ قشنگی بود ُ والیپرش هم خیلی قشنگ بود
بازم ممنون

سلام
ممنون خداروشکر
خواهش میکنم

خُب معلومه منم دیگه ! یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:52 ب.ظ

سلام علیکم

خوبی شما

چه طرح باحالی داری . برای وب خودمون هم اجراش کن

فقط بگو چی لازم داری


راستی این لوگوی کلکسیون رو از کجا اوردی

حالا خودت طراحی حق هم داری دست پخت ما رو قبول نکنی . ای روزگار

راستی اگه زحمتی نیست ما رو هم لینک کن دیگه . دپرس شدم لینک خودم رو ندیدم . فقط بی زحمت بالا باشه که سریع پیدا بشه

راستی روزت مبارک ... مرد

یا علی

سلام
چه عجب به فقیر فقرا هم سری زدید
واسه کلکسیون یه برنامه دیگه دارم
فقط گذاشتم بچه ها امتحاناتشون تموم بشه که بتونن همه شون شرکت کنن
بابت لوگو هم بگم میخواستم یه چوری باشه که بک لوگو با بک وبلاگم یکی باشه
واسه همین اینجوری کردم هرچند آخرش اینم خوب نشده
ولی قصد توهین نداشتم ، شما تاج سری اصلا هرچی شما بگی
بابت لینک هم همین الان لینکت میکنم و نفر بعدی شما هستی
پس منتظر باش

یاسمن دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:11 ب.ظ

بالاخره دانلود کردم هر سه تا.

آورین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد