آهنگ دوم - ننجون



دومین آهنگ مال ننجون خودم هستش

البته یه فایل والپیپر هم همراه آهنگ هستش
که درون یک فایل زیپ هستن 2 تاشون
از اینجا دانلودشون کنید
امید وارم خوشتون بیاد
نمیگمم خوانندش کیه که لذتش از بین نره

نظرات 3 + ارسال نظر
خستــــــه پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:01 ب.ظ http://khastegan-g.blogfa.com/

قطره بارونه دلم خلوت زندون دلم
لیلای بی دریای من گریه مجنونه دلم
ابرکبودمن تویی بودونبودمن تویی
مهرسجودمن تویی وای به روزگارمن
هواتویی نفس تویی لحظه پیش و پس تویی
عاشق درقفس منم ای دل بی قراره من
گریه منم ابرتویی دردمنم صبرتویی
بارش بی وقفه منم ای دل بیقرارمن
هدهدمن هدی من همدم باوفای من
خبرببربه عشق من به عشق من هدی من
عاشق بیدارمنم محوپدیدار تویی
خسته و بیمارمنم عشق تویی یارتویی
هواتویی نفس تویی لحظه پیش و پس تویی
عاشق درقفس منم ای دل بی قراره من
گریه منم ابرتویی دردمنم صبرتویی
بارش بی وقفه منم ای دل بیقرارمن



قشنگ بود مرسی که خبر دادی!!!
فقط اگه میشه از آپ بعد یه جا دیگه آپلودشون کن،ممنون

خواهش
چرا مگه مشکل دانلود داری؟

[ بدون نام ] جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:19 ب.ظ

salaaaaam
Man ba mabayelam sistem rafte ruye hava nemitunam gu6 konam! Mamaaaaaaaan

سلام
اوکی
انشاا... که سیستمتون درست بشه

پنهان شده شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:29 ق.ظ

سلام

من تا واسه خودم نذاری دانلود نمیکنم

باور کن بخوام اینارو دانلود کنم ترافیکم تموم میشه

اونوقت دیگه نمیتونم بیام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد